Wednesday, February 3, 2016

Untitled324


My first personal work in 2016 is finally done! I tried to challenge myself to illustrate a scene with multiple characters, and trying to find a balance to work from grayscale to colors. Initially I thought of presenting the "Year of the monkey" theme with new monkey designs or look but I gave up halfway when I'm trying to control the entire painting so I wont lose interest in it. There's just too much stuff to take care in this kind of painting and I find myself lack of the patience and skills to make everything perfect. So I guess I'll have to improve it next time. Also I repainted the entire image straight with fresh colors instead of converting them using layer modes from my initial grayscale painting, mainly because I failed to find a way to convert them nicely and the image just ended up so muddy and dirty with those layer modes. There's a lot of struggle in this painting but I'm really glad that I managed to pull it off to a certain degree where I still love it. Alright guys, hope you guys dig and happy chinese new year!

1 comment:

JUNAIDI said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA